A Microsoft Dynamics NAV 2016 újdonságok sorozatnak harmadik bejegyzésében a CRM integráció és a Social Engagement funkcióit ismerheti meg.
Microsoft Dynamics CRM integráció
A Microsoft Dynamics NAV 2016 és a Microsoft Dynamics CRM közti integráció megújult. Az új Microsoft Dynamics CRM integráció optimális és zökkenőmentes élményt nyújt az üzleti lehetőség felmerülésétől az abból eredő bevétel realizálásáig tartó folyamatban (lead-to-cash) azon ügyfeleknek, akik Microsoft Dynamics CRM-et használnak a vevők megközelítéséhez és Microsoft Dynamics NAV-ot a rendelések feldolgozására és a pénzügy bonyolítására.
További információért olvassa el az Integrating Microsoft Dynamics CRM in Microsoft Dynamics NAV oldalt angol nyelven.
Microsoft Social Engagement
A Microsoft Dynamics NAV integrálható a Microsoft Social Engagement-tel, valamint beállítható ügyfelekre, beszállítókra és tételekre is. A Microsoft Social Engagement-tet egy adott rekord figyelésére lehet beállítani, amiről adatokat gyűjt adott keresési kritériumoknak megfelelően különböző típusú közösségi oldalakon.
További információért olvassa el a Social Engagement oldalt angol nyelven.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése